30 Temmuz 2010 Cuma

AĞZININ İÇİNE DÜŞEN BİR SÜRÜ KİŞİ OLSA DA,SEN YİNE GİDER AĞZINA S..ÇANI SEÇERSİN!:)

Dün bir arkadaşım facebook profilinde bu sözü paylaşmıştı ve hemen kendime aldım.Almakla da kalmadım bu sözün bana ifade ettikleriyle alakalı bir yazı döşenesim de geldi.
Gerçekten de kadın/erkek hiç farketmeden neden böyledir bu durum?..Neden hep bizi üzeni isteriz hayatımız boyunca?...
Mesela yakın bir erkek arakadaşım var ismi lazım değil okuyunca anlar kendini:)
Bir kızla tanıştırılmıştı geçenlerde,ve sordum ona;
" ne oldu? nasıl kız?elektrik aldın mı?"
cevap: çok tatlı kız
ben: ee süper o zaman
O: "yok olmaz ama"
Ben: neden? sebep?
O: Çok fazla iyi çünkü....
Pessssss....Çok iyi diye istemiyoruz işte ne garip...
Aynı durum benim küçükken çıktığım ilk boyfriendimde olmuştu. O' beni deliler gibi severdi,ben üzerdim...Çocuk bana derdi ki "neden böylesin?" ben ona derdim ki;" sende çok iyisin ama yaa" "mır mır mır üzerime düşersen uzaklaşırım da ben"
O yıllarda bana demişti ki bu çocuk; "bak hep arkadaşlarım,arkadaşlarım diye yırtıyorsun kendini ve beni 2.plana atıyorsun ama birgün göreceksin ki bu değer arkadaşların neymiş" Haklı mı çıktı?..... EVET:) O zamanlar küçüktüm çünkü henüz daha hiç kazık yememiştim dostlarımdan...Şimdi durum farklı,seçmeyi bilebiliyorum..Dostum olabilmek kolay değil.Artık almıyorum her tanıdıgımı gönül kapımdan içeri,kocaman bir duvarım var çünkü!...Ayrıca o küçüklük boyfriendimden de yıllar sonra özür dilemeyi de ihmal etmedim.
Bu sözü facebook da paylaşınca gerçekten de epey bir yorum geldi.Herkez benimle aynı fikirdeydi çünkü. Acı ama gerçek. "Deveyi diken... " diye başlayan bilirkişi sözünün ayrı versiyonu, bu olsa gerek....
Suç mudur iyi olmak?
Yoo aslında değil tabiki,en güzel şey iyi olabilmek..Her insan olamaz ki zaten.Peki benim başıma da gelmedi mi iyi olduğum için birçok şey. Bu kez yıllar geçti ben iyi diye birini seçtim.Bu kez sonradan ağzıma s..tı:)
Derviş dervişin ardına sırayla geçermiş hesabı oldu bu biraz:)
Sanırım biz insanoğlunun yaradılışı böyle.İyi,efendi,sessiz,huzur veren olursak bir süre sonra erkek/kadın darlanmaya başlıyor.
Mesela başka bir kız arkadaşım var. Harika bir ilişkisi var. Nerdeyse 4 ,4'lük bir adam profili. Sessiz,efendi,kıskanç değil (kıvamında),gece gezmeyi pek sevmez,erken yatar,spora düşkün,düzenli hayatı seven bir adam.
Kızımız ise; o' da aslında uysal olup,içinde biraz benim gibi erkek ruhu barındırıyor.Yani özgürlüğüne düşkün biraz. İlk herşey harikaydı onlar için.Harikaydı da kızımız biraz daralmaya başladı. Neden mi? çünkü en azından 2 saatliğine bir yerlere gidelim,yemek yiyelim,bişeyler içip evimize dönelim uyuyalım bile yapılmaz oldu. Bir evde bekledi,iki bekledi,üç bekledi. Şimdi ara ara dayanamıyor kızımız da bırakıyor adamı çıkıyor dışarı. Haklı mı?... Ya ne yalan söyleyeyim evet biraz haklı geliyor bana. Aslında mantıken düşününce e be kadın belanı mı ararsın sen diyesiniz gelir belki. Çünkü adam gayet iyi. Herşey mükemmel işte bir kadın daha ne ister. Adam ne dışarı çıkıyor,ne sesi çıkıyor,herşeyde anlaşıyorsun ama tek sorun bu durum sadece.
Ama olmadığı anlar da oluyor işte.. Aradığınız belaya evde ulaşılamıyor durumu oluyor.Çünkü adam evde uyur,kızımız sıkılır ve çıkar:)Yani aslında adam Zetina dikiş makinasındaki "her genç kızın rüyası gibi bişey":)
Ama işte "ÇOKKK İYİ YAAA,ÇOKKK İYİ!....."
Aynı durum inanın bana yine çok iyi bir kadın olsa da farklı versiyonu olacaktı. Erkeğe de çok iyi olmamak lazım. O dışarı mı çıkıyor,oturma kızım evde sakın,çık sende onunla!...Uyuma!..Mıy mıyyyyy olma sakın!
Ha ok erkeği baymamak lazım,sülük gibi olmamak lazım .Nereye? bende gelcem? kimlesin?nerdeydin? eve ne zaman geçiceksin? gibi sorular adama kızamık geçirtebilir:)
Demiyorum çok da ilgisiz kal ama,bayma tabi:)
Kelin ilacı olsa başına sürermiş.Buradan akıl veriyorum da acaba ben neler yapmışım zamanında:)
Aşkın başladığı yerde beynin devreden çıktığını hepimiz biliriz ve yaşarız!...
O yüzden benim yaşadıklarımı zamanla günlüğümde okuyacaksınız emin olun:)

Haydi şimdilik hoşçakalın ahali!...
Aşk'la,sevgi ile kalın....





















Hiç yorum yok: