ÇEŞİT ÇEŞİT KADINLAR
Tüm hemcinslerimin, hatta şeytan ruhlu olanlarının bile kadınlar günü kutlu olsun!
Gündemde bir sürü konu var yazabilecek... Soykırımın Amerika tarafından onaylanması desen olmaz. Ustalarım yazacaklardır zaten. Tarkan'ın "protokolden" adliyeye girişi, pizzaları desen; yazmayan ben kalayım bari dedim... Sevgili Demet Akalın'la telefonda konuşuyorduk Aşk-ı Memnu izlerken bir yandan sohbet....
Ne yazsam Demo ya? Kadınlar Günü de geliyor, hani kadınlarla ilgili mi yazsam falan derken çeşit çeşit kadınlardan örnekler vermeye başladık birbirimize. Dizideki Nihal'in zavallı halinden, Bihter'in şeytanlığına, Firdevs'in aslında başımıza geçerse Avrupa Birliği'ne bile rahatça girebileceğimize kadar ürettik durduk. Demet'in yanındaki arkadaşlarının da ek yardımıyla bir sürü kadın profili saydık telefon konuşmamızda.
Aslında Nihal ve Nihal gibi saf ve temiz kızların aldatılıp, Bihter cinsi kadınların tercih edildiğine çokca şahit oldum ben zaten. Nerede yasak, nerede olmaması gereken o hep daha cazip olandır. Ha nereye kadar giderse gider...
Elindeki temiz olanın pes edip arkasına dönüp, şeytan olanın maskesinin indiği yere kadar sürer belki de.... Adam yalnız kalıverir aniden... Her ikisinden de olan çoğunluktadır genelde. Bu durum inanın sadece erkek için değildir aslında. Biz kadınlarda yaparız bunu,yanlış olduğunu bile bile karşı koyamadığınız,kaçmayı isteseniz de kaçamadığınız bir girdap içerisinde kalmadınız mı hiç?..
Ama diyorum ya çeşit çeşit kadın var ortalıkta.
Kimi der ki; "Allah'ım yaz boyu harçlandım,borçlandım kendime yatırım yaptım. Yaz bitti Çeşme sezonu kapanıyor ve ben hala zengin bir sevgili bile bulamadım!...Çüş diyorum bende sizin gibi ama kendini bir yatırım aracı gibi görenlere denk geldim. Şimdi bu tarzlar mecbur yatırım yapacak çünkü elinde başka done yok ki! Ne yazık ki kendini aleni "mal" yerine koyabilen kadın tipleri de var.
Kimi der ki;aman ne sevgilisi yahu ben kız arkadaşlarımla da mutluyum,olursa olur olmazsa olmasın. Kimi, kariyerim önce gelir. Kimi der ki; kaparsam bu herifi bir de imzayı attırayım sonra da çocuk yaparım...Sonra da bir tazminat... Ohhh Allah Allah değmeyin keyfime...Bir de gerçekten de önünde saygıyla eğilecek cinsler var aramızda... Hedefe doğru stratejik planlar dahilinde yol alanlar var. İzmir'imizden İstanbul'a transferlerimiz var elbet. Zamanında,aynı masada oturmamaya,denk gelmemeye özen gösterilen kızlarımız var... O devirlerde;"birgün ben sosyeteye gireceğim!" (kim oluyor sosyete bilemedim bana göre gözönünde olmaktan hoşlanmayan,kökten asil insanlardır illa birileri olacaksa ama..)diyenler de var. Gerçekten de pes dedirten derecede azimle bu işi halledip,geçmişe sünger falan çekmeyi bırakın, adeta sağlam duvar ören şimdiki lady lerimiz de var.
Mesela bazı kadınlar da var derler ki; ben evlilik kadınıyım. Süper,ee iyi bende öyleyim. Evlilik güzeldir,düzendir falan filan anladık da. Ben nerede yanlış yapıyorum da evlenecek bir adam çıkmıyor karşıma acaba?...Çok mu meraklıyım? Hayır değilim ama,gerçekten de bu kadar çabuk nasıl oluyor da adamların hepsi "hadi evlenelim" diyor.Hoş genelde bu durumları periyodik olarak devam ediyor ama olsun gene de bravo valla.
Bir de yine şeytan olan kadınlara dönmek istiyorum,onları da aslında takdir etmek lazım. Çünkü,hani bir kadınların devamlı yakındıkları konu vardır ya; "süründürme durumu"işte ben yapamadım,yapamıyorum asla. Nedenini biliyorum.Çünkü ben şeffaf olmayı seviyorum.Hayata bir defa geliyorsam duygularıma da gem vurmamayı tercih ediyorum. Kavgalı mıyım? aramıyorum,aramıyorum,aramıyorum. Aranmıyorum, aranmıyorum, aranmıyorum. Bir gece vakti konusu açılıyor kızlarla,aklıma geliversin mi oracıkta. Buyrun ne mi yapıyorum? mesaj çekmişim. Cevap gelmiş mi? gelir gelir... Ama silbaştan hayde dön baba dönelim yine yaşanır,yaşanır durur herşey....
Ben yaptım zamanında bunları malesef. Ama bütün mesele benim içimde tamamen tüketebilmeyi istememdi aslında. Oynayamam ben ve oynamayacağım da!Nasılsa çok iyi bilirim ki; Eğer içimde tüketmişsem,kırmızı halılar nafile,"İsim neydi tanıyamadım?" durumu oluverir bir anda... Ama süründerenleri de takdir edenlerdenim aslında...
Beni en sinirlendiren kadın tipi; beyni şeytan olan (kibarca söyledim).İşte onlar tehlikeli olanlar. Başkasının sevgilisine göz koyan,ya da kocasını aldatan,sevgilinin biri yetmeyip,3,5 aynı anda idare eden. Bütün adamlar da tu kaka da değil hani. Değer veren,kadına kadın olduğunu hissetirecek nezaket düşüncesinde olan adamlar da var elbet. Tanışmadık ama vardır (evrene doğru sinyal yolluyorum şu anda sessiz olun lütfen.
İşte bu şeytan beyinlilerin böyle adamları bakınız şekil 1 Ednan Bey mesela. Boynuzlamalarına gerçekten de sinir oluyorum. Ama elden bişey gelmez tabi,netice de artık değer yargıları bir tuhaf oldu malesef. İnanın ne yazık ki, onlar daha kıymetli oluyor hep. Bir de bazı kadınlar vardır; diyelim biriyle flört dönemi, hani cilveleşmeler, mesajlar, çiçekler, böcekler vb... Ve tepesini mi attırdı adam. Eyvahlar olsun, hemen "stepne" ye mesaj çekilir ok akşam çıkalım! Karşısına çıkıverir eski adamın,yenisiyle. Ne mi olur sonra? eski adam kapıda havlıyor!... Çünkü derim ya hep bir ünlü söz var ya "deveyi... " İşte bu işin kanunu bu sanırım.
Ama yine de ne diyeceğim biliyor musunuz? Kadınlar sevgi ister, kadınlar çocuk gibi şefkat ister, kadınlar asla salak yerine konulmamayı ister. Kadın; kimi zaman çocuk,kimi zaman anne olmak ister. Kadın hem asil ,hem asi,hem deli,hem kedi gibi olmak ister! Ucu bucağı yoktur biz kadınların aslında. Yaşadım,biliyorum diyenler yalan konuşuyor. Çünkü her kadının aslında gizemli saklı bir odası vardır yüreğinde ve kimseler bilemez orada ne yaşandığını! İşte kadını özel yapanda budur zaten.
Tüm hemcinslerimin, hatta şeytan ruhlu olanlarının bile kadınlar günü kutlu olsun!
Bu haber 2179 kere okundu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder