İzmir'in gözbebeğidir Çeşme. Her İzmir'li %90 Çeşme'de geçirir yaz tatilini. Hatta kışın bile taşınanlar var artık.
Bütün yaz Çeşme'de nelere şahit oluyoruz..Kimleri kimleri ne vaziyetlerde, hatta kimlerle gördüğümüz oluyor. Ekranlarda parlayan yıldızları,boya küpü şarkıcıların,mankenlerin bile "bebek" görünümünden sonra sabah gün aydınlanıncaya dek açık olan meshur mekanlardan Insıde'da,makyajı akınca "şebek" hallerine bile denk geliriz.Ertesi gün kritikize ederiz yalan yok! çünkü biz İzmir'liyiz:)))
Bizlerin avantajı mekanı biliyor oluşumuz ve gün aydınlanınca şebek olma korkusu sebebiyle,önceden az makyajlı mekana gidişimizdir aslında:==)))Bir de sevmez İzmir çok makyajı,estetiği,botoxu..Ya da benim çevrem öyle en azından şimdilik..
İstanbul'dan da çok gelen olur Ankara'dan da,Bursa'dan da... Gelen bir daha gelir emin olun.
Neyse uzatmadan esas konuma döneyim ben. Koca kış hepimiz "EZEL" ile hop oturduk hop kalktık değil mi kardeşşş???....:)
Benim favorim elbette "dayı" ve "Kerpeten" olsa da "miroğlu!nu" hiç izlememiş olsamda Kenan İmirzalioğlu'na oyunculuk açısından EZEL'de sempati duymaya başlamış olduğumu açık yürekle ifade etmem lazım.
Ancak nerede o dizideki ağır abi? ....nerede o Çeşme'nin büyük bomba mekanı muhteşem Marrakech'de veya başka yerlerde geceleri gördüğüm Kenan? Aklım almadı gitti. Anlıyorum elbette.Demiyorum adama al eline silahını al,Şebnem'le dolaş demiyoruz ona. Ama sevdi seni bu Ülke,Aldı oturttu tepeye..Senin biraz daha ulaşılmaz olman gerekmiyormuydu dedim içimden? Bizim EZEL,elinde bir "çakmak" her kadına çakmakla yaklaşıyor gece boyu..Bakın cidden abartmıyorum!..Kızlarımız,kadınlarımızın da maşallahı var elbette..Adeta sülük gibiler adama. Ama zor bişey de değil zaten ona yaklaşmak,konuşmak falan filan.. Alın elinize bir sigara muhakak bir yerden çakmağıyla Kenan çıkabilir:)) Hatta dün gece bir yakın arkadaşımla bunun geyiğini yapıyorduk ve dedimki; acaba cebinde kaç adet yedek çakmak taşıyordur..Tokai çakar çakmak sponsor olmasın buna dedim:)))
İşte bütün mesele de bu zaten keşke çıkmasa bir yerlerden de insanlar uzaktan baksa,incelese,incelemeye fırsatı kalsa:))Ama mümkün değil.Bizim ezel,feci hızlı yetişmenize imkan yok her köşeden çakmakla çıkabilir:))
Kesinlikle adamı b..klamak istemiyorum. Elbette yakışıklı,lafım yok! Ancak dilerdim ki daha ağır olsun ve diyelim ki ne karizma be woww!...Biraz hayal kırıklığı oldu tabi ben ve benim gibi düşünen başka kız/erkek arkadaşlarımda. Okusa yazıyı adam beni kesecek belki ama bu da benim fikrim.Tutamıyorum çenemi yapcak bişey yok:)Her erkek kızlara yazabilir,çizebilir,kendissi yassdıııı kendissiii bozduuu misali:) ama onun daha ağır olmasını beklemiştim yıkıldım hafif...
Onun gibi biri daha var bu yaz tanıştığım,aynı ortamda bulunduğum,ortak arkadaşlarımız olan. Oda "yaprak dökümünde" oynayan Levent yani adamın adı Nihat..Soyadını bilmiyorum pardon:(
Gerçi Kenan'nın en azından gariban birkaç çakmağı var,Nihat konuyu iyice abartmış vaziyette...Gerçekten de dizide bayıldığım bir aktördü yalan yok!...ESAS HAYAL KIRIKLIĞIM O'DUR:((
Arkadaş!..Kör ,topal,zayıf,cüce,şişman hiç mi farketmez? Sen niye ağır olamıyorsun??? kendi gidiyor konuşuyor,barda elinden tutuyor kızları (bir kız arkadaşıma da yaptı)konuşmak istiyor falan.."Yuhhh babacım naptın sen yahuu" diyesim geliyor...Her kuşun eti yener mi? yenmezzz!...Kuş isterse yakalanır ki zaten ayrıca...Bu kadar kolay olmasana yahuu...
Nihat için gerçekten büyük şok yaşamıştım,ama tanıyanlar bana"oooo amannn o hep öyle ki" diyince.Dedim ki "bu da ağır abi rolündeydi ve sen gene gerçek hayatla,dizi rolüne kapılmışssın kızım":)))
Bu arada Nihat'ın bizzat kendi suratına da bu yazdıklarımı aynen söylemediğimi sanmayın.. Aynı arkadaş ortamında olduğumuz bir gece buna benzer olaylara şahit olunca dayanamadım;"neyaptın sen yahu dedim? ne kadar ağırbaşlı sanmıştım seni,bırak sen kızlar yaklaşssın sana ağır olsana biraz" dedim..Bana biraz küstü ama ben onu insan olarak sevdim ve gerçekten iyiliği belki de objektif bakan biri olarak,hatta hatta iyi bir gözlemci olarak iyiliği için söylemiştim...
Bana ne diyceksiniz bunlardan belki de.... Ne bileyim işte gördüklerimi,gözlemlerimi paylaşmak istedim...İçimin sesini yazıya döktüm okuyan okusun,yorum yazan yazsın..hatta mailimi de verebilirim belki de küfür sallamak istersiniz kim bilir hayranları falan vardır sallamak isterler buyrun: irmmrl2009@gmail.com
Hepinize sevgiler ve şimdiden hayırlı Ramazanlar diliyorum...
Not: Sigara içmeyenler bile sakın Kenan yaksın diye başlamayasınız sigaraya:)))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder