JİGOLO SİPARİŞ SİTESİ
Geçenlerde internette dolaşırken karşıma bir internet sitesi çıktı...Yalan yok oturdum saatlerce ağzım açık vaziyette inceledim.
Bu site "Jigolo sipariş" sitesiydi... Şaka gibi ama gerçekten de bu ve bu tarz sitelere inanılmaz talep olduğunu öğrendim sonrasında araştırınca. Ayrıca bu site erkekler için bir nevi işbulma kurumu gibi bir şey haline gelmiş.
Jigolo kimdir? Jigolo olmak için neler gerekiyor? diye bir başlık vardı... Okudum diyor ki; Jigolo (Dönemsel Partner) bayanlara yönelik dönemsel (günlük, gecelik, saatlik, part-time veya full-time) belirli bir meta, mal veya para karşılığında partnerlik hizmeti veren erkeklere denilir. Kendine ve performansına güvenen herkes jigolo olabilir. (Para işini bir derece anladım ama, mal karşılığı ne oluyor henüz çözmüş değilim.
İzmir'de o kadar çok varmış ki inanamadım!.....Vah diyorum vah...
Genellikle batı ülkelerinde gelişmiş ve kurumsal anlamda hizmet veren sektör haline gelen jigololuk ülkemizde de hızla yaygınlaşmaya başlamış. Doğru... Özellikle İstanbul ve İzmir baş sıralardaymış bu işte. Amanın! İnsan yakışıklı gördüğü her adamdan uyuz olacak artık resmen...
Özellikle bakımlı erkeklerin tercih edildiği jigololuk sektöründe atletik vücuda sahip olmak, cinsel performansın önemli ölcüde yüksek olduğu erkekler tarafından yapılması, jigolo hizmetini arz eden kişilerin tercihlerinin tetiklemesi olarak nitelendirilir."diyor.
Bu arada bu hizmetten yararlanabilmek için;verilen telefon numaralarından veya msn adresinden üyelik alıp, katalog sipariş etmek lazımmış... Ben buna cesaret edemedim ne me lazım tanıdık biri çıkarsa fena olur diye korktum. İşin tuhafı sitede diyor ki;bir erkek için yapılabilcek en eğlenceli,en zevkli iş ve bir de para kazanacaksınız ..
Hani daha ne istersin be adam der gibi halleri!
Gizlilik durumu nasıl oluyormuş diye bakınca; 3 kişilere asla bilgilerin verilmediğinin garantisini veriyor bu siteler. Peki hayal gücü ve paranoyası fazlasıyla gelişmiş kişi benim aklıma ilk gelen şey; 3 kişilere iletilmeyen profil bilgilerinin,daha sonrasında Jigolo kişi tarafından bir şantajla kadına süregelmeyeceğini nereden biliriz ki?
Ya da mesela zengin bir kadın var ortada,hayli de güzel bir kadın.. Ama heyecan seviyor veya yalnız..Kimbilir... Aradığını bulamamış diye düşünüyor bu kadın... Kimbilir....
Sushi sipariş eder gibi jigolo
Sipariş veriyor bir jigolo siteden,sanki eve sushi sipariş eder gibi yiyecek. Sonra ya aşık olurlarsa birbirlerine? ayyyy ne fena düşünmesi bile fena. Sonra tut ki evlendiniz bir jigolo ile,aşk bu ya... Olur mu olur... Anam bir bakıyorsunuz davetlerde yakın arkadaşlarınızla yakından tanışıyor kocanız...Daha evvelinde sipariş edilmiş meğersem.
İş bununla da bitmiyor,siparişi veren sadece bayanlar değil! Evli çiftlerden de ciddi talep varmış. Evliliklerine renk vermek amacıyla bu tarz talepler tercih eden,ultra modern(bana göre dejenere) çiftlerde bulunuyormuş. Mesela kadının birisi yorum kısmına;"eşimle birlikte bu şekilde bir heyecan yaşamaktan son derece memnun kaldık.İlk fırsatta yine sipariş etmek istiyorum" yazmış. He babam he!....Nasıl iş anlamadım gerçekten.
Zaten ben,neler duyuyorum neler? hele hele İzmir'in o hani mutlu çiftleriyle alakalı. Siz "swinger club" nedir biliyor musunuz? Ben de yeni öğrendim ne olduğunu. Meğersem İstanbul'da bir kulüp varmış ve İzmir'den bir çok sözde saygın işadamı, eşleriyle bu kulüplere üyeymiş. Hatta İzmir'e o kadar gelen oluyormuş ki İstanbul'daki kulüp üyelerinden....İnanılır gibi değilmiş... Ne mi oluyormuş bu kulüpte?
Efendim üye oluyorsunuz,maksimum 2 kere olmak şartıyla eş değişimi yapıyor,evliliğinizi kurtarıyormuşsunuz monotonluktan... Hay Allah'ım ya! Maksimum 2 olma sebebi ise kazara aşık olmasın eşler diyeymiş... Pes diyorum. Ben aşık olacağım,evleneceğim ve kocamı başkasıyla paylaşacağım. Sebep; evlilik uzun vadeli olsunmuş, heyecan olsunmuş.
Hade Allah aşkına sapık mısınız ya. Sonra aynı evin içerisine girince nasıl yüzyüze bakabiliyorsunuz? nasıl evlatlarınızın yüzüne bakıyorsunuz? nasıl "Aynaya bakabiliyoruz ve biz mutlu biz çiftiz" diyebiliyorsunuz. Ben; yalnız kalmayı, gerekirse asla evlenmemeyi de tercih edebilirim böyle dejenere bir yaşam yaşamaktansa!
Bugün bir kız arkadaşım bana bir hikaye anlattı konuyla gerçekten örtüşüyor olsa gerek... Paylaşmak istiyorum sizinle de müsadenizle. Yıllar evvel biniciliğe merak salan bu kız arkadaşım,hep aynı sakin atı tercih edermiş Atlıspor kulübünde.Binicilikte huyunu bilmek en önemli şeydir zaten atın. Fakat hep bindiği,tanıdığı bu sakin huylu atın birgün manejde deliye döndüğüne şahit olmuş... At, resmen sanki intihar edercesine ayaklarını kırmayı göze alarak tekmeler atıyormuş her yere.
Arkadaşım sormuş seyisine; nesi var? ne oldu bu ata? Bu kadar sakindir yıllardır da ne oldu? Doping falan mı yapıldı? ne oldu anlatın demiş. Seyis; Hanımefendi malesef eşini çiftleşmeye götürdüklerini farkında ve deliye döndü ondan yapıyor böyle, paylaşamıyor haklı olarak!
İşte ne asil bir hayvandır ki at bile eşini başkasıyla paylaşamıyorken, hale bakın!... Bir at kadar olamıyor bizim erkeklerimizin bazıları,k adınlarımızın bazıları!
Yazık gerçekten de çok yazık!
Eşiniz, huzurunuz dibinizde, sağlığınız yerinde, paranız cebinizde olsun!
Bu haber 3875 kere okundu.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder