BEN ERKEK!!!......
Ben erkek olsaydım senin beni daha fazla anlamanı beklemezdim, çünkü “BEN, BİLE BENİ ANLAMIYORUM :)”
Ben erkek olsaydım kendine de vakit ayırmanı isterdim biraz,hani sende kız arkadaşlarınla program yap ama evde oturun,film izleyin mesela ne iyi olur değil mi?Ben de rahat rahat erkek arkadaşlarımla bara falan gidebileyim ve seninde aklın bende kalmasın..Senin de evde olduğundan emin olayım ki kafam dinç gezeyim.
Mesela bir yere gittiğimiz zaman çok rica ediyorum karşıda güzel hoş bir hatun olursa ona bakarsam bana kızma olur mu?? Sevgilim güzele bakmak sevaptır biliyorsun….
Bu arada benim şu futbol fanatikliğimi de biliyorsun ve saygı gösteriyorsun canımsın benim sağol.
Ama bazen yenilince, tuttuğum takım evi kırıp dökünce de ne diye anlayış göstermiyorsun anlamıyorum hayatım yaaa????
Sinemaya gittiğimizde, aşk filmlerini neden daha fazla tercih ediyorsun ki? Biz zaten aşk nedir, yada erkek kadına nasıl davranmalıdır biliyoruz be hayatım…
Sen hastalanınca benim işler yoğun olduğundan sana gereken ilgiyi göstermiyorum belki.Ama sen bana yapma olur mu tatlım..Sen bana kıyamazsın ki zaten di mi bebeğim??
ŞİMDİ BİR DE BAŞKA YÖNDEN BAKIYORUMM BEN EVLİ BİR ERKEĞİM HATTA UZUN YILLIK EVLİYİM MESELA 15 SENE OLSUN;
Karıcım ben akşam biraz işyerimde kalırım önemli bir proje var bitirmem gereken..Valla dua et hayatım eğer olursa süper para geçecek elimize ..Geç kalırım merak etme ..
Hanım mutlu tabi “aman aman inşallah olur hayatım dua etmez miyim tabiî ki”der.
Alo alo ASHKKKK Orda mısın ???
özledim seni birtanem çokkk özledimmm..Bana bir resmini mesajla atsana yoldayım göresim geldi,bakarım birazcık hasretimi dindiririm..(SEVGİLİSİNLE KONUSUYOO TABİKKKİİ KARISI DEĞİL ADAMIN)
Erkek uyanır gözünü açtığı anda karısı karşısında gene 15 senedir olduğu gibi.Eeeee tabi günaydın…günaydın kahvaltın hazır..Haaaa sağol hemen cıkmam lazım olmazsa şirkette hazırlatırım bişeyler.
Hemen adam çıkar evden, arabaya biner ve bir mesaj yazar sevgilisine “GÜNAYDIN ASHKKK!GÜNÜ AYDIN,YÜREĞİN MUTLU OLSUN!”……..
Adam haftasonu dışarı çıkmak istiyor, karısı da istiyor ama sevgili de dışarı çıkacak arkadaşlarıyla gel çık başa çıkabilirsen bakalım işin içinden..
Karım ee yıllardır karım 3 Çocuğumun anası.E kendimi bildim bileli de evliyim ben zaten,olmaz şimdi ayıp olur boşanırsam.Seviyor muyum karımı? Yooo maalesef ne acıdır ki ben aşık olarak evlenmemiştim ki zaten.
İyi bir kızcazdı,ailem de çok istedi.Özellikle de annem bulmuştu onu.Bende anlaşmıştım,çocuklar da var şimdi olmaz zaten mutlu muyum? Hayır cok monoton bir hayatım var aslında. Tapıyorum evlatlarıma,şimdi boşanırsam çok etkılenırler olmaz.
Eşim öğrendi sevgilimi kıyamet koptu,aman aman gerçi daha evvel de yaşamıstık bız bunları geçer gider affetti biraz söylenip ,birkaç gün huzursuzluktu geçti bitti.
Zaten napcak ki??
Sevgilimle görüşmüyorum bir süredir,ne me lazım arayı soğutayım şimdi hanım uyuz biraz şimdi.Zaten diğer mevzu anca kapanmıştı bir de üstüne bu son sevgilim çıktı hay Allah yaa zamanı da değildi ama neyse….
Aradım sevgilimi anlattım durumu peki dedi. Sen dedim ona başkasın, seninle yaşadıklarım çok özeldi benim için.
Herşeyden evvel biz arkadaşız benim için en önemlisi de buydu dedim. Doğruydu da zaten. Mantıklı bir kızdı sevgilim,anlayışlıydı çok.
Çünkü ben eşimle arkadaş olamadım, olamadık yıllar içinde evlilik denen kurumsallığa kapıldık gittik.E ben de zaten işe vermiştim kendimi,yıllar içinde geliştirdim çevremi,daha farklı insanlar var çevremde,aynı frekanstayım artık onlarla.Dolu insanlar ve de öğreniyorum onlardan çok şey.Hanım sadece giyinsin süslensin,güne gitsin,markalar alsın devamlı harcasın dursun.Kendini geliştirmek adına bir şey yapmasın.Olmaz ki ama ya!Ben şimdi kiminle konuşayım işimi,sorunlarımı kim anlar beni? Elbette sevgilimdi paylaştığım.
O’ anlıyordu beni, o’ mücadeleyi biliyordu,iş kadınıydı çünkü.
Ohhhh neyse zaman geçti nihayet haftasonu dışarı çıktık ailecek arkadaşlar falan..
Aman Allah eşim demez mi sevgilin burada! Offf dedim bu nee yaaaa….güldüm tabii aldırmıyor gibi yaptım,bende şimdi atlarsam inkar etmeye devam edersem kavga çıkacak.Ona daha çok delirmiş muamelesi yapıyorum,paranoyak hissetsin kendisini diye.Bu kez farklı politika yapıyorum.Zaten haftalardır evden çıkmadım,iş-ev arası gittim geldim hep.Dolayısıyla vicdan azabı duyacak o bir süre sonra.
Ama içim gitti o ayrı.Bakmak istiyorum bakamıyorum hanım dikmiş gözlerini zaten kontrol altında devamlı nereye bakıyorum diye….
Sevgilimin umrunda değil valla ne eğleniyor. Özlemişim onu çok. Nedir ki bu şimdi ne olurdu o benim yanımda olsa? Ama hanıma da gühah şimdi senelerini vermiş bana, çocuklar da var.
Hay Allah yaaa ne olacak halim benim bilmiyorum. Sevgilimle gözgöze geldik bana alev fışkırttı gözleriyle sanki.Haklı tabi toz oldum ortadan.Ama napayım onun için de benim için de böylesi lazımdı.Ben unuttummu ki sanki? Hayır…Ama mecburum,şu an için ortalık durulmak durumunda.O beni beklemez ….Bekle dersem bekler,onun derdi zaten aman evlilik bitsin de değil Allah var kızcaz bişey de demedi bugüne dek.Bilirim onu ben hem oynamamın alemi yok kızın hayatıyla.Nasılsa asla bitirmem evliliğimi olmaz çocuklar büyüseler olur belki de şimdi olmaz.İşte çocukların hatırına devam ediyor,iki yabancı evde takılıyoruz.
Bazen düşünüyorum da çocuklar olmasaydı biz hala evli olur muyduk?
Hayır.
Peki biz birbirimizle evlenir miydik tekrar dünyaya gelsek?
Hayır.
Mutlu muyuz?
HAYIR!
Sonra bazen de diyorum ki birgün sevgilim hayatına birini koyarsa ve ben görürsem ne hissederim acaba?Ne zor bir durum..Ama sonra da diyorum ki yazık kızcazda aslında 7 yıldır aynı durumda değil mi ? Hatta daha beteri akşam eve girince ben cebimi kapatıyorum,Kızın başına bir şey gelse haberim ancak sabah olacak.Canı benimle konuşmak istese mümkün değil.
Birlikte uyanabilmekti benden tek istediği, ben de istedim daima. Ancak seyahatlerde kaçamaklarımızda yapabildik bunu sık değil…
Ama şimdi ben biraz durulsun ortalık çıkarım dışarı falan, hanım demez bir süre sonra bişey dağıtırım kendimi. Napalım sevgilim benden vazgeçtiyse, yapacak bişey yok hayat bu belli mi olur karşıma kimin çıkacağı.
Sadece bu kız iyiydi etkilemişti beni aslında çok güzel vakit geçirdik,İyi de anlaştık,devam etmesini isterdim ama,kadın gibi kadındı bence.Ama Neyse olacak gibi de değil ki hale bak şimdi..
Dayanamıyorum ben ya adam olmam aslında valla flörtçü bir adamım ben.
Seviyorum bu heyecanları arkadaş! Ayakta durmamı sağlıyor!
Bazen diyorum ki çocuklar ve seneler uğruna değer mi acaba evliliği devam ettirmemiz?
Yıllar geçecek gün gelecek bakmışız yaşlanmışız….Benim yaşlanmak da istediğim insan mı eşim?
Ya da ben onun yaşlanmayı istediğine emin olduğu kişi miyim?
Acaba ikimize de yazık mı ediyoruz? Yaaa yok ama ya boşansak biz hanım ne yapar ki iş yok meslek yok hep ev hanımıydı zaten.
Hoş şirketin hissedarı zaten çok ciddi bir geliri olacak boşansak, ama o parayı har vurur harman savurur bu yaaa bilmez ki hiç.Aman neyse neler diyorum ben ooo düşüne düşüne geç olmuş sözde şirkette çalışacaktım ama nerde aklım karışmış biraz.Neyse ben çocukları alayım yarın onlarla sinemaya gidelim bari biraz aile saadeti yaşayalım oğullarımla…Hanım zaten saçlarını boyatacaktı bu haftasonu.
Neyse o gitsin biz eğleniriz!!!!..................
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder