BEN EŞ…..(1.PROFİL)
Seninle ilk tanıştığımız zaman askerden yeni gelmiştin sanıyorum. Annen, beni görmüş beğenmiş sana. Senin eşini annen seçmiş yani sen askerdeyken, haberin bile olmadan çoktan.
Tanıştık ve kısa süre sonra evlendik.Ve tabi ki çocuklar….
O dönem sen bir yerde çalışıyordun, kısacası patron olmamıştın henüz. Azmin seni yıllar sonra ne güzel yerlere getirdi oysa.
Fakat daha mı farkı pencereden bakıyordun acaba o yıllarda? Neydi değişen anlamadım gitti.
Sen değişiyordun günden güne. Farklı bir hayatımız oluverdi bir anda senin de, benim de…
Kimsecikler tanımazdı bizi, biz de kimseleri tanımazdık o sosyete denen alemde…
Ama sen, işin gereği zamanla farklı çevrelere dahil oluyordun. Bende bu çevreye dahil olmayı istiyordum. Zamanla o çevredeki kadınların giyim kuşamları hoşuma gitmeye başladı. Nasılsa paramız da vardı artık. Durmadan en güzelini ben alabilme yarışına girmiştim.
Ama artık evimiz de şahaneydi,tıpkı diğer dahil olduğumuz çevrenin evleri gibi.
Yine de aslında hayatımızı evde geçirmiyorduk ki. Gezip tozmak, yeni insanlarla tanışmak zevkli geliyordu. Vur patlasın çal oynasın güzel bir hayattı yaşadığımız.
O camiaya dahil olmak,gittiğimiz barlarda,cafeler de vb.. itibar görebilmek hoşuma gidiyordu.
Hoş geldiniz bilmem kim hanım denilip ismimin biliniyor olması haz vermeye başladı bana.
Bu arada ben, senin hayatına giren çıkan bütün kadınlardan aslında bir şekilde haberdar oluyordum.Ya mesajlarınızı yakalıyordum,ya da seni onunla görüyordum.Ama ben bunca yıldır seninle evliyken ne diye kıyameti kopartayım ki?? Sen zaten benimdin değil mi???
Onlar 3 kuruşluk kadınlar benim gözümde….Ne olacak ki sanki ne bekliyorlar ???
Onun yerine sana da ,sevgiline yada sevgililerine de göz dağı vermek adına hemen telefon açıp bir güzel “Nazire Şenlendirici” edasıyla ben onun karısıyım bana bak sen banaaaa!!!!! Diye; avaz avaz bağırıyordum. Onlarda korkuyorlardı zaten kaçıyorlardı.
Sen, zaten sessiz kalıyordun genellikle “off saçmalama yaa ne alakası var o benim arkadaşım” diyerek geçiştiriyordun . Ama ben senin de benden boşanmaya yüreğin olmadığını, cesaretin olmadığını hep bildim ki:)))Bu iş böyle geldi,böyle gidecekti….
Bunca yıl sonra her ne kadar aslında genç de olsak hala ,aileler ne derlerdi sonra!!!
Zaten büyük oğlumuz kocaman genç delikanlı oldu neredeyse, sana da ne kadar düşkün gayet iyi biliyorsun. Ben ses etmesem, o senin hakkından bir güzel gelirdi; “baba ne saçmalıyorsun? Ne sevgilisi? Ya da ne boşanması baba? Anneme bunu nasıl yaptın? Bize nasıl yaptın “derdi sana.Nasıl cevap verecektin?....................................
Biliyordun ki gün gelir “bu yuva senin yüzünden yıkıldı” derlerdi çocukların….
Sen de bunu biliyordun.
Beni sen alıştırmışsın bu şaşalı hayata.Sevdim bu hayatı,iyi valla.
Hem ben o kadar salak değilim yeniden aynı başladığımız yere döneyim!.....
Çok pardon da sen artık “patron “olmuşken,o denli para yapmışken,ben başkasına mı yar edecektim seni???
Benim evlatlarımın rızkını başkası mı yiyecekti? ya da başkaları mı?
HAYIRRRRRR:)) ….
Bir de şu var tamam kabul ediyorum ben çok okumadım. Bunda ne suçum var benim? Hem evlendikten sonra da hemen çocuk yaptık. Dolayısıyla onları büyütürken kendimi yetiştirmem de zor oldu. Tamam diyeceksin ki belki bana çalışan ya da okuyan ne anneler de var.
Aman! ne gerek var şimdi…
Ben böyleyim işte almasaydın beni baştan o halde!
Ben artık seninle paylaşmayı beklemiyorum zaten hayatı, çünkü her şey aşikar hep ortada.
Zaten sen, bana aşık olmamıştın ki hiç, bunu hep bildim ben…
Ben de sana aşık değildim aslında..Öylee oldu işte her şey ,evli bulduk kendimizi birden.
Ama Allah var gene de bir ortamda hep beni onure ediyorsun arkadaş çevremizde falan. Çakılmıyor yani aldatılıyor da olduğum bir yandan. Bilen biliyor mudur? Aman onlar umrumda bile değil ki benim, nasılsa biz birlikte gezmiyor muyuz? Birlikte tatillere gitmiyor muyuz?
EVETTTT ..İşte tamam AİLE böyle olunmuyor mu?
Sen, ben yanında yokken ne durumdasın bilemiyorum tabi ama neyse o kadar da önemli değil.
Haaaa bu arada sen çocukları al maça mı götüreceksin? Sinemaya mı ?
ne yaparsanız yapın ben şu sosyetik kuaföre gideceğim,röfleye..Oradan da şu arkadaşın var ya kuyumcusu olan,güzel pırlantalar vardı orada hatırladın mı ??Bir zahmet arayıver de karım gelecek de!!!!!!:)))))))))))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder