BİR KAÇ BARDAK VOTKADAN SONRA HATIRLANAN SEVGİLİLER!
Özellikle biz kızların arasında daha yaygın olduğunu düşünüyorum bu durumun. Hayatınızda birisi vardır; ya sabittir,ya da on&off süren bir ilişki içerisindesinizdir belkide.
Ya da hayatınızda aslında olmaması gerektiğini bilir, ancak karşı koyamazsınız. Bu muhtemel durum bir kaç bardak votkadan sonra olur genellikle...
Alırsınız telefonunuzu ve içinizde biriktirdiğiniz ne varsa,o anda mesaj bombardmanı başlatırsınız adama!....
Aslında bilirsiniz o mesaj atılmamalıdır,ya da mesajlar.....
İşte alkol bu ya şişede durduğu gibi durmaz!... Sarhoş değilsiniz,gayet bilinçlisiniz... Ancak, irade malesef zayıflamış durumdadır.
Ya da dedim ya birikim vardır,belki de özlem,belki de kin belki nefret..... Belkiler silsilesi gece boyu hatta belki de sabaha dek devam eder mesajlarla....
Cevap gelirse hemen size o zaman güzel.... Peki bir de cevap gelmezse?.....
İşte o zaman eğlenceye devam edersiniz,evinize gider uyursunuz bir güzel.. Fakat sabah uyandığınız vakit aklınıza yolladığınız mesaj ve alamadığınız cevap gelince duyduğunuz pişmanlık!....Bazen bunun diğer kendine moral verme taktiği de ,gündüz vakti yine bir mesaj çekip;"ya başkasına çekeceğime sana mesaj çekmişim kusura bakma" demektir....Bu iğrenç bir avunma yönetimidir:)
Neyse gece gelmeyen cevap....Sabah uyanınca duyulan pişmanlık ve....Off işte o zaman çok fena.. Hemen kız arkadaşlardan en yakın olan aranır ve şöyle bir konuşma yaşanır genellikle;
Kızım ben dün gece çok fena bişey yaptım...
Ne oldu?
Çıkmıştık akşam ve 2 votka tonik içtim,aklıma geldi o adi adam (adam adidir artık çünkü cevap gelmemiştir)ve ben mesaj attım ona yaa!....
Off be kızım ah ya ben olsaydım yanında attırmazdım. (bu arada o olsada zaten kafaya koyulursa mesaj atılır zaten,gerekirse gizli atılır)
eee cevap geldi mi?
Sorma kızım cevap gelmedi,kimbilir ne halt yiyordur zaten.Aman be ben akıllanmam kızım ama artık bu sondur bir daha asla olmayacak böyle bişey söz veriyorum. Kıymetimi bilecem artık.
Tabi ya sen kim,o kim kızım kendine gel Allah aşkına ya..Allah'ın kırosu zaten.Haketmiyor seni
Bu arada,cevap gelmiş olsaydı adamdan hepimiz biliyoruz ki, durum başka olacaktı. Demin yazdığım diyalog "ah ne şeker cevap yazmış bak ya diyerek "belki de mesaj tekrar tekrar yüzümüzde gevrek gevrek bir sırıtma ifadesiyle okunacak,hatta okunmaya doyulamayacaktır....
Biz bayanlar da yapmıyoruz bunu aslında sadece,erkekler de yapıyorlar. Bunu,yakın erkek arkadaşlarımdan gayet iyi biliyorum....Hatta mesajla yetinmeyip,aramalar,belki de kapıya dayanmalara dahi şahit olduk arkadaşlarımızdan.Veya kızın gittiği mekana gidip karşısına dikilemelere kadar abartanlar da oluyor elbet...
Bu işe son çözüm olarak tek bişey geliyor aklıma o da; birinci bardaktan sonra,irade zayıflama belirtileri sinyali verince,hemen cep telefonu yakınlarımızdaki yakın arkadaşımıza teslim edilecek,özellikle de "telefonumu senden istersem, bana sakın verme" diye özellikle tembih edilecek....
Ahh kızlar ahh hiç adam olmayız malesef. Biz bu affedici halimizden,kin tutmayan tavırlarımızdan vazgeçmediğimiz sürece emin olun hep böyle mesaj pişmanlıkları yaşamaya devam ederiz..
Sağlığınız ve huzurunuz yerinde,sevdikleriniz dibinizde,paranız ve CEP TELEFONUNUZ daima cebinizde olsun:)))))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder