22 Kasım 2010 Pazartesi

KADININ SALAĞA YATANI MI?, GERÇEKTEN SALAK OLANI MI ?, YOKSA AKILLISI MI MAKBÜLDÜR

KADININ SALAĞA YATANI MI?, GERÇEKTEN SALAK OLANI MI ?, YOKSA AKILLISI MI MAKBÜLDÜR?
SALAK KADIN=MUTLU KADIN
SALAĞA YATAN KADIN= ESKİSİNDEN DAHA MUTLU OLACAK KADIN AKILLI KADIN=MUTSUZ KADIN

Bakar bakar dururum etrafıma yıllardır,gözlemlerim ilişkileri hep. Hatta sorguladım kendi ilişkilerimi de yıllar boyu...
Ben kendimi biliyorum.Yapımı gayet iyi farkındayım aslında.
Ben eskiden böyle değildim belki, ama son yıllarda daha da asiyim,daha düşkünüm özgürlüğüme....
Hem insan istiyor hayatında birisi olsun "mutlu olmak bizim de hakkımız değil mi Orhan baba hesabı:)"
Ama sonra da o kadar alışmışız ki tek başımıza ayakta durmaya,o kadar alışmışız ki her karşımıza çıkan kapıyı yardımsız açmaya!.... O sebeple bizim gibileri taşıması zordur!....
O kadar eminiz ki yalnız olmak bize tık demez!..
Kolay da olmuyor zaten birilerinin bizlere gelip de yaklaşabilmesi... Adamlar bilmezler ki aslında biz gibi kadınlar ilgiyi severler,şefkati severler belki de bazen kedi gibidirler.. Bazen de kaplan gibi tehlikeli de olabilir miyiz acaba??.....
Zaten, bir geçek var ki; seçilen olmaz asla bizler gibi kadınlar,daima seçerler.... Bunu zaten daha evvelki yazımda dile getirmiştim hatırlarsanız.
Doğruyu mu seçerler?.....
yakışanı mı seçerler hep? orası tartışılır elbet.....
O an frekans o denli mühimdir ki,yaralı ama güçlü kadınlar sadece o andaki frekansa bakarlar.... O' az tutan ince frekansa bakarlar....
Şimdi benim sorguladığım durum başlıkta da sorduğum soru..... "kadının hangisi makbüldür?"

1. kadınımız akıllıdır. Herşeyi, tabiri caizse çakozlar. Aldatılıyorsa ilişkisinde anında uyanır; ya tırnaklarını çıkartır, ya da vampir dişlerini çıkartır...
Zaten o ilişkisi genelde uzun sürmez. Süremez,tahammül edemez çünkü salak yerine konmaya.
Mesela; flört döneminin başlangıcında bile olabilirler o da farketmez...
Bir mekanda gayet güzel eğlenirlerken adamın başka bir kız arkadaşı gelir,adam iki kadını tanıştırabilir bile. Çünkü yok ya çekinecek bir durum (tipik pişkin adam) Sonra esas kadına der ki ; "ben sen buradayken çok huzursuzum işimle ilgilenemiyorum hayatım,seni eve bıraksam? bende biraz işlerime bakayım,sonra evime geçerim ve seni ararım zaten"
İşte 1. KADIN orda ; ya kıyameti kopartacak "yahu alnımda salak mı yazıyor benim? ben farkında değil miyim bu sözde arkadaşın olarak masamıza gelen kadının geldiğinden beri beni evime yollamaya çalıştığını anlamıyor muyum sanki?" diyecek...
Mekan terk edilerek ,bir daha asla telefonlara cevap verilmeden,olayın üstüne su içilecek.......

Ya da 2. KADIN KARAKTERİ VAR "evet haklısın bende farketmiştim zaten,tamam canım. Sen hallet işlerini eve geçince ararsın. Yarın birşeyler yaparız,hiç sorun değil" der. Şimdiiiiiiii, bunu gerçekten herşeyi farkında olup da yapan kadın,aslında dişlerini hemen göstermek istemeyen,bir son şansı da hakkediyor,bu sefer ciyaklama,cadılığın hemen anlaşılmasın telkiniyle " SALAĞA YATAN AKILLI KADIN" oluyor.

Ama bir de bunun gibi daha bir çok örnek verebileceğim durum söz konusu olduğunda;neler geliyor aklıma neler....
Gerçekten sanki sinirleri alınmış bir şekilde tuhafça davranışlar sergileyen kadınlarda var.... Mesela eşi tarafından binlerce,yüzbinlerce kez aldatılıyor olan ,cümle alemin konunun bilincinde olduğu,kadınında gayet net ve açık bilgi ve donanım sahibi olduğu ne ev kadınlarını da biliriz.
Onlar mı salaklar?......
Yoksa dişlerini gösterebilenler mi salak?....
Yoksa aslında akıllı olup da,salağa yatanlar mıdır en kıymet görecek olan?.....
Bilemedim gitti......
İtiraf ediyorum; "BEN, SALAĞA YATANLARDANIM ARTIK!....." Ama kısa dönem dayanabilirim ondan eminim.
Bunun sebebi ise,aslında ben biraz dalga geçmek istiyorum sanırım karşımdakinle...Bırakacağım bundan sonra,beni salak sansınlar. Ben güleceğim arkasından gelecekteki sevgilimin.

Sonra birde birşeyi daha öğrendim ki artık,asla bir erkeğe "ben hallederim,ben yaparım kendi işimi gerek yok ya" denmeyecek!
Çünkü adamlar bir ampulü bile dahi takarken mutlu olabiliyor "vay be ben ne erkeğim hesabı".....
Demek ki artık "bırak ben değiştiririm ampulu bile demek yok!"....
Kısacası diyeceğim şudur ki;
"Maç mı var hayatım?, toplantın mı var?,işlerin çok mu yoğundu?, çalıştığın için mi cebin kapalıydı?, hay Allah demek babaannen hastalandı?hayatım ben bilemedim ampülü patladı evin yardımcı olur musun?" gibi cümlelerini ince ince içimizden gülerek de olsa daha sık kullanacağız...


Sağlığınız ve salaklığınız daima yerinde olsun!!Zaten o zaman huzurunuz da olacaktır:))

Hiç yorum yok: