Eve yeni geldim. Hatta aslında olmuştur geleli 2 saat ama koşturmaca,yemek falan derken bir ara sızmışım koltukta yorgunluktan...Aslında şimdi kendime geldim desem yeridir.
Bu son zamanlarda yazacak vakit bulamadım.Devamlı başka başka işlerle yoğunluk içerisindeydim. Ancak,unuttuğum şey;yazı yazmanın benim en önemli terapi yöntemim olduğuydu.Demek ki daha sık yazmalıyım eskisi gibi yine!..
Yazmadığım geçen süre içinde elbet birçok şey oldu.Nasıl oldu diye sormayın bende bilmiyorum ama,hayatımda bana yara veren,beni üzen herkezi çıkarttım.Ya da çıkarttığımı sanıyorum belkide:))
Belki diyorum çünkü,hayatımızdan birilerini çıkartırken,yeni insanları da hayatımıza birşekilde alıyoruz dönem dönem....Bilemiyoruz ki onlarda derin yaralar açacak mıdır bizde?
Oldu mu yine?oldu belki de kimbilir....
Ama zaman içerisinde insan yediği kazıklardan da ders alıyor elbet...Pişiyor muyuz ne:))
Neyse gelelim bu ara kafama kurcalayan suallere...Arkadaş!ben bazı şeyleri anlayamıyorum,beni aydınlatın lütfen yaaa!...
Duyuyorum,görüyorum etrafta binlerce ilişki var...Her normal insanın olması gerektiği hayat tarzı elbet,lafım yok buna!...
Sadece anlayamadığım başka şeyler,başka ilişkiler var...
Mesela yaşadığım şehirde sosyal çevresi geniş biriyim...İster istemez herşey kulağıma geliyor.Sadece benim kulağıma gelmiyor,herkezin az çok bişekilde geliyor.
Yıllardır bildiğim bazı kadınlar var bu şehirde..Kimisi evli ama bekar...Mutlular aslında onlar Louis Vuitton çantaları,Louboutin ayakkabıları da var:))))
Neymiş ideali "evli,mutlu,çocuklu" olmak!Ha bi de cukka da sağlam kocada..İstediği zaman kocasıyla da geziyor..Hoş kimisi var ki kocalarını en son 15 sene evvel gören vardır belki:)Çocuk da var ama hayatımda hiç çocuğunu bebekken bile gezdirirken görmedim..Eminim gören de olmamıştır...Hani var mı var Allah'a şükür!:))
Kadınlar aralarında bi güzel kız tayfası kurmuşlar..Ben onlara çete diyorum..Hatta "hunter"(avcı).. İçlerinde evlisi de var,bekarı da var bu kadınların.Hergün,ama hergün muhakak sokaktalar öğlen,gece farketmiyor..Genellikle hunter üyesi olmayan tayfada yer alamıyor zaten.Tayfada yer alanlar,evli erkekler oluyor genellikle.Ya da ciddi bir birliktelik yaşıyor,evlenmek üzere olan erkekleri tercih ediyorlar. Şimdi ben anlamadım,bu evli olan kısmı kocalarını hangi ara görüyor?kocalarıyla vakit geçiriyor mu?koca sormaz mı kadın nerdesin hössstt demez mi?Bu kadınlar yemek pişirmez mi?eve misafir gelmez mi?..O da ilginç...
Şimdi diyorsunuz ki belki içinizden "eee yaa kocada kafasına göre takılıyordur yahu" Yokkk yok koca evde arkadaşlar!Kocacıklar yazık evde çocuk bakıooo:))))
Kimisinin kocası yıllar süren kış uykusundan uyandı ve boşandı!..Kiminin kocası doğuştan uyuyor olsa gerek ne diyim:)
Bir de bu avcı tayfasının ilginç tavırlarından birisi de,asla birbirlerinin sevgilileriyle birlikte olmaktan çekinmemeleri.Hani Fatma,Abuzer'le çıkardı,Şimdi de ben.. Bir arada yemekleri,fasıllar falan öyle "GENİŞ" bir arkadaşlıkları var bunların...Alan memnun veren memnun hesabı yaşayıp gidiyorlar gül gibi...
Anlayamıyorum işte ben bunları!Kafam almıyor!evli bir kadın da,bir adam da başkasına aşık olabilir denir ya..Hadi onu bile yeni yeni kafam almaya başlamışken,aşk bu mantık biter diyerek saygı duymak zorunda olduğumun bilincine yeni varmışken,bunu kafam alamayacak çok özür diliyorum arkadaşşş!
Çünkü evlilik mukadestir! Özeldir mutlu bir yuva!Güzeldir evli olmak!düzen demektir evli olmak!...
Ama kıymetini bilene tabi...
Bir şeye çok eminim ki;aldatmayan erkek yoktur. Bu,içgüdüsel bir durum olsa gerek.Artık kısmen de olsa kabul ettik bunu..."BEN HİSSETMİYEYİM DE!"...
İşte ben hissetmeyeyim de aldatacak nasılsa engel olamam ki,niye bir gecelik ilişki için huzurumu bozayım diyenler de var! Hoş,bazen bir geceyle başlayan ilişkiler,bir bakıyoruz nerelere kadar gidebiliyor!..
Ama demek ki artık kadınlar da aldatabiliyor hem de aşikar!Bu bahsettiğim adı geçen "hunter" tayfa gibi midir hepsi bilemem...Ama çatur çutur aldatanı var orası kesin!...
Ama bir şeye daha inanıyorum ki;Bu kadınlar eşlerinden boşanırlar olaylı falan bile olabilir!Sonrasında inanın bana muhteşem bir yeni evlililiğe adım atarlar!....
Zaten bekar kadınlarda,kızlarda da bu durumun netliğine karar verdim son dönemlerde.Bir kız eğer gayet rahat bir hayat sürüyorsa,hergün başka sevgili takıyorsa koluna;çokkk kıymetli oluyor,sanırım bir yarış gibi gören erkeklerimizin içinde en enayisi alıyor bir de nikahı kıyıyor kıza!Sonra mı?....
Kız hanımefendi oluyor,unutuluyor,gidiyor yaşamış oldukları!....Genellikle üzerine "para"denen o hem batıran,hem çıkartan bişekilde hepimize lazım olan kağıt parçası var ya!İşte o kağıt parçasıyla geçmişin üzerine SUS duvarı örtülüyor!...Para denen o kağıt parçasının neleri neleri örttüğüne şahit olduk hep!....
Ben gene klavyemin ayarı yok gibi yazdım biliyorum..Ama ya ben fazla geri kafalıyım,ya uzaylıyım...Anlamadım gitti.
Daha paylaşacaklarım da olacak sizinle..Beni izlemeye devam edin:)))
Dilerim evliler evli kalsın!
Bekarlar da bir an önce yuvasını yapsın!
Avcılar da bizlerden uzak Allah'a yakın olsun:)))
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder